Veelgestelde vragen

Bekijk voordat je contact met ons opneemt altijd eerst even naar de veelgestelde vragen. Misschien staat het antwoord op jouw vraag ertussen!

  • Kan mijn bestelling met de post verzonden worden?
    Dit is afhankelijk van het product dat je hebt besteld. Indien je een klein product hebt besteld, zoals een opblaas bal of luchtbed, is het mogelijk om dit per post te verzenden. Bij grotere producten zoals een trampoline of een speeltoestel zal dit echter per transporteur verzonden worden.
  • Hoelang na de besteldag ontvang ik mijn bestelling?
    Binnen 1-3 dagen na het doen van je bestelling zal deze bij je thuis afgeleverd worden. Je zal ook op de hoogte gesteld worden van de leverdag en levertijd.
  • Zijn er verzendkosten bij mijn bestelling?
    Ja, bij een bestelling onder de € 100,- zullen er € 5,95 verzendkosten gerekend worden. Bij alle bestellingen boven de € 100,- zullen er geen verzendkosten gerekend worden.
  • Verzenden jullie ook naar het buitenland?
    Ja, wij verzenden ook naar het buitenland. Woon je in het buitenland, of wil je je bestelling in het buitenland laten bezorgen? Neem dan even contact met ons op via info@bestebuitenspeelgoed.nl.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Nee, het is niet mogelijk om je bestelling af te halen.
  • Zijn de producten op jullie website nieuw?
    Ja, alle producten op onze website zijn nieuw.
  • Welke betaalmethoden zijn er?
    Het is mogelijk om te betalen via iDeal, PayPal, VISA en Mastercard.
  • Welke dagen en tijden zijn jullie bereikbaar?
    Wij zijn een online winkel en dus 24/7 bereikbaar. Emails worden vaak binnen enkele uren beantwoord.